Naam:
Foto’s:
293
Video’s:

Over ons

Downsizen tot alles in een rugzak past.

Ons huis ruilen voor een rugzak, de binnenveringmatras voor een hangmat, een fatsoenlijk inkomen voor een armetierig dagbudget. De auto wordt de tuktuk, het warme bad een koude douche. We verruilen het fijne wc-tje voor een gat in de grond en de wasdroger voor een draadje. Geen oude kaas en vers bruin brood meer voor ons, laat staan een goed glas wijn of een fijne espresso.

Een jaar lang geen gezellige verjaardagen met familie, plezier met vrienden, uitjes met eetclubjes, onzinpraat over de schutting met buren en plezier met collega's op het werk......

"Inspirerende tekst Marco?"

"Niet echt Jeroen!"

"Kunnen we nog terug?"

"Nee! baan is al weg en huis ook!"

Dan gaan we d'r maar voor........

Over onze reis

0 budget,

1 year,

2 backpacks,

3 continents,

4 some unforgettable fun!

Enkeltje Bangkok en dan eerst Azie verkennen. Tussen India en Darwin (australie) rechts zo veel mogelijk over land verkennen. Dan bovenlangs (philipijnen, hongkong) weer richting Bangkok. Mits het budget en de zin het toelaten terug via Afrika (Kenia en omstreken). Zuid Amerika (Panama, nicaragua).

25 landen en eilanden is het plan!

Bezochte landen

Wij hebben 16 landen (7%) bezocht:

Cambodja, Costa Rica, Honduras, Indonesië, Japan, Laos, Maleisië, Mexico, Myanmar, Nederland, Nicaragua, Panama, Thailand, Turkije, Verenigde Staten, Vietnam.