myanmar 2

2 mei 2013 - Inle Lake, Myanmar

Inle Lake, Bagan, Pyin oo Lin

1. Henny Evers.:
    10 mei 2013
    hele leuke video. Die auto zo hoog opgestapeld. Geweldig. Muziek past er goed bij. We hebben weer genoten. xxx
  2. Maria:
    10 mei 2013
    Geweldig!!! wat een avontuur en wat een prachtige foto`s en omgeving...blijf filmen en fotograferen dan blijven we mee genieten!! xxx
  3. Erick & Ankie:
    13 mei 2013
    Jammer genoeg kunnen we het filmpje in Duitsland niet zien, dit ivm de muziek waar ze geen toestemming voor geven..,(Duitsers.. Grrr). Op mijn werk kon ik hem wel zien maar geen geluid op de pc, tja... Wel weer super leuk. Liefs van ons en kom maar op met Nw verhalen, foto's en filmpjes!! Xxx
  4. Daniëlle Brouwers:
    13 mei 2013
    Leuk die video's, vooral blijven filmen, er komen vast nog wel hilarische beelden bij jullie verhalen. Moooooi !!
    Liefs Daan
  5. Oma en Opa Beersma:
    22 mei 2013
    Beste Marco en Jeroen, we zijn blij jullie verhalen te lezen, maar het scheelt af en toe niet veel of we zien jullie nooit meer. Jeroen was het Rottemeer niet genoeg ellende? Hopelijk komt ook voor zulke leed verzamelaars als jullie nog eens het licht. Hoewel we beginnen te twijfelen. Wat te denken van een leuke veertiendaagse vakantie in Katwijk, geen stres lekker eten en een goed bed. Jongens geniet van het leven het is maar één keer. liefs van oma en opa.
  6. Gerda en wil:
    22 mei 2013
    Hoi. Weer geweldige verhalen en wat een leuke film, we genieten er van er komen allerlei herinneringen boven zeker met die honderduizenden brommertjes vooral de kruispunten zijn top!