Laatste loodjes

21 februari 2013 - Groningen, Nederland

Nog vier weken,

35 graden op een Thais eiland is zeer welkom. De prikken zijn gezet, de visums geregeld, de rugzakken gekocht. Het huis is verhuurd, de vervangers op het werk zijn aanwezig. Wat rest zijn 27 kruisjes op de kalender in de caravan.

De caravan die een nieuwe vorstaanval aangaat.... Het afwaswater is weer bevroren, de kussens zijn klam, de caravans van onze Poolse buren omringen ons van steeds dichterbij. De porta potti is wederom vol, de gastanks voor de 27ste keer verwisseld, het dekbed is klam en het internet traag.

We zijn zover..... Ons reisblog is in de lucht...... Laat maar komen dat avontuur!!!!

mj

1. Henny Evers.:
    21 februari 2013
    Wat zullen jullie blij zijn, als jullie in het vliegtuig zitten. We zullen jullie volgen en missen. We brengen jullie weg op 25 maart.
    Als mijn tv en de schotel de vorst maar overleeft.
  2. Laura Evers:
    21 februari 2013
    Klinkt als afzien in de caravan! Maar goed, het is voor een goed doel! Succes nog ff met jullie laatste loodjes! Wij gaan jullie ook volgen en misschien, als het ff kan, vliegen we nog ff met zn drietjes naar jullie toe!! Liefs
  3. Maria:
    22 februari 2013
    Leuk dat ik kan meegenieten; ga ik zeker doen! Voor de komende 4 weken nog even sterkte in de caravan.
  4. Nelson, Sabine & Yara:
    22 februari 2013
    Hopelijk vliegt de komende maand snel voorbij voor jullie.

Leuk dat jullie ons op deze manier op de hoogte zullen houden. No doubt dat jullie een te gekke tijd zullen hebben!

ENJOY!!!!

Liefs van ons!
  5. Greta en Frans:
    22 februari 2013
    Hoezo vervanger op het werk aanwezig, ik zou het anders noemen.
    We gaan het komende jaar eens even lekker reorganiseren, dus misschien is verandermanager een betere benaming, we zien jullie vanavond, até há
  6. Luc en Betty:
    23 februari 2013
    weg met die kruisjes op de kalender...gaan met die banaan! (Het eten samen is nu toch gedaan :-))
  7. Hannie:
    23 februari 2013
    Je moet er wat voor over hebben om een jaar op reis te gaan......., gelukkig is het nog maar eventjes. En dan op naar de zon en het avontuur! Geniet ze!!
    Mijn vlucht is geboekt, dus we zullen elkaar daar treffen. Lijkt me ontzettend leuk. In de tussen tijd mag ik meegenieten van jullie verhalen via deze blog. En dat zal ook genieten zijn.
  8. Marith:
    24 februari 2013
    ik hoop dat juuli een goede rijz krijgen veel suukse
    goede rijs! van marith voor marco en jeroen xxxx marith
  9. Rob Beersma:
    25 februari 2013
    Geweldig een jaar op reis .... !!! Lijkt me heerlijk er echt (!) helemaal tussenuit. Heel veel suc6 met de voorbrrrreidingen. GENIET ZE !!
  10. Anneke timmerman:
    27 februari 2013
    Ik zou nog wel even een hartig woordje met Frans spreken, jeroen ! :)
    De zon gaat ook hier schijnen, dus de klamme kussens kunnen luchten ! Hoe minder nu, hoe meer jullie straks genieten !
    En leuk dat ook ik mee mag kijken op jullie reis !
  11. Greta en Frans:
    5 maart 2013
    mis je ons al?
  12. Leander:
    13 maart 2013
    Spannend allemaal, wens jullie heel veel plezier en geniet,geniet,geniet!
  13. Maria:
    20 maart 2013
    Nou, nog een paar daagjes en dan is het zover...spannend hoor!!! Ga nu al uitzien naar jullie verhalen en avonturen, laat me in gedachten mee gaan op reis..... ;o)
  14. Leonie:
    21 maart 2013
    Hallo,
    Nog even en dan is het zover....
    Vindt het echt een top onderneming van jullie een heerlijke tijd genieten en wat van de wereld zien echt top!!!
    Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en foto's en het meeleven daarvan.....
    Wens jullie alvast heeeeeel veel plezier en zie de verhalen en belevingen graag te gemoed......

Groetjes van Leonie
    24 maart 2013
    Morgen !!! Yeeha :) #jaloers
  17. Hannie:
    24 maart 2013
    Nog 1 nachtje slapen en dan is het eindelijk zover; op naar het ' beloofde land'. Hele goeie vlucht en even lekker bijkomen op het bounty eiland. Veel, heel veel plezier en tot contacts. Lieve groet, buuf.
  18. Gerda en wil:
    Ha die wereldreizigers

Nu in het vliegtuig op naar bekende en onbekende gebieden,
    Helemaal top, geniet van al het prachtigs dat jullie tegen komen en van de mensen. Erg leuk dat wij kunnen mee genieten van alles en voor ons komen meteen de mooie herinneringen boven van bepaalde landen die wij ook hebben bezocht. GENIET
  19. Janet van Pijkeren:
    25 maart 2013
    Jullie zijn inmiddels aan jullie reis begonnen. tot over een jaar.
  20. Greta en Frans:
    25 maart 2013
    Jenita en ik hebben vandaag (op je eerste dag van vertrek) al eens even lekker wat gereorganiseerd in de flexpool, pakt goed uit, ha, ha!
  21. Alie dijkstra:
    26 maart 2013
    Nu het is begonnen zo lang naar uit gekeken en nu zijn jullie al onder weg. Hoop voor jullie dat het weer daar beter is dan hier. groetjes Alie
  22. Wilma Vos:
    26 maart 2013
    Knap dat je bent aangekomen in Thailand Jeroen! Je uitgeprinte ticket lag nog bij de printer.... We waren bijna zelf gegaan, voor dat geld!
  23. Riteke:
    27 maart 2013
    hahahaha (zie bovenstaand bericht)
  24. Maria:
    27 maart 2013
    hee schatjes, ga ervan uit dat jullie nu ergens op een schitterend strand met een cocktailtje liggen bij te komen van de reis en het koude Hollandse weer......geniet ervan!!!
  25. Ellen:
    27 maart 2013
    Heel veeel plezierrrrrr!! Geniet ervan!
    Liefs Ellen
  26. Henny Evers.:
    27 maart 2013
    hoi leiverds zijn jullie al op het eiland aangekomen? Wat een verschil hè van de kou in de hitte. Heel veel plezier. liefs van ons. xx
  27. Ina:
    27 maart 2013
    Jammer dat ik je niet meer gezien heb vorige week. Maar hierbij heel veel plezier en ik hoop dat jullie heel veel leuke en interessante dingen beleven!
  28. Antoon Pot:
    27 maart 2013
    He Jeroen, wat ben je aan het doen?
    Allebei een hele mooie tijd gewenst.
  29. Coby Evers:
    28 maart 2013
    Wel wat laat, maarik wst niet, wanneer jullie vetrokken. Bij deze heel veel plezier op de eerste dagen van jullie reis. Ik ga jullie intensief volgen. Heel veel plezier. Ik denk aan jullie. Gr. Coby
  30. Bianca Ouderkerken:
    28 maart 2013
    He, lekker genieten en relaxen. Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's!
  31. Erick & Ankie:
    28 maart 2013
    Hey M en J, we zijn nu toch al heel benieuwd naar jullie eerste belevenissen. En de wetenschap dat jullie daar op dat mooie eiland zitten met die heerlijke temperaturen maakt ons een beetje jaloers... Heel veel liefs uit het koude NL van ons xxx
  32. Daniëlle Brouwers:
    29 maart 2013
    En uiteraard.....hier sneeuwde het weer eens vandaag. Jullie zullen wel heerlijk onder de palmboompjes aan het genieten zijn. Nieuwsgierig naar alle verhalen die we virtueel met jullie mee gaan beleven, heeeeeel veeeeel genieten en tot over een jaar !!! :-) x